recent posts

๑۩۞ Summer Lazy Lookbook 2015 ۞۩๑

2015/09/03



Hej!♥ Jak pewnie wszyscy zauważyli, wakacje się skończyły i zaczął się czas szkolny. Jest to jedną z przyczyn, przez które nie było dawno postów. Dni są strasznie męczące, szczególnie, że każda pierwsza lekcja z danego przedmiotu w tym roku, to omówienie PZO i innych. Lecz wracając do tematu dzisiejszego postu!- LETNI LOOKBOOK. Jeszcze jakiś czas temu lato dopiero się zaczynało, więc stwierdziłam, że nie będę się śpieszyć z przeglądem... a tu już zbliża się koniec. Mam nadzieję, że pomimo długich oczekiwań filmik Wam się spodoba! Zapraszam do oglądania:)

Miłego wieczoru,








 Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro

14 komentarzy:

  1. Świetny klimat! Miło się oglądało no i uwielbiam twoje poczucie stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak późno, jednakże lookbook strasznie mi się podoba. Jego forma i efekt końcowy - aż miło się ogląda:)
    Powodzenia w nowej szkole, mam nadzieję, że nie będziesz zbytnio przemęczona. Chęci do działania, to podstawa! Także jeszcze raz powodzenia, Ola

    zapraszam *klik*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój styl jest cudowny.... nie martw się opinią innych, nie warto :)
    Jesteś moją ulubioną blogerką i drugą ulubioną snapchaterką! :D
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten lookbook ogladam go już po raz setny :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń