recent posts

MRZEŻYNO

2016/01/28

Witamy nad naszym polskim morzem! Ostatnio po plaży chodziłam 4 lata temu i zapomniałam jaką frajdę mi sprawia samo chodzenie po piasku i przyjemność- szum morza, zapach sosenek i odgłosy mew. Wyjechałam z rodzinką, zatrzymaliśmy się w fajnym ośrodku wczasowym. Całe miasto wygląda zupełnie inaczej latem a zimą. W lecie wszystko tętni życiem. Jest dużo turystów, rodziców z dziećmi, ludzi starszych, młodzieży czy zwierząt. Ulice są zakorkowane, chodniki zatłoczone, w okolicznych restauracjach trudno o miejsce, a kolejki po lody czy gofry są kilometrowe.


W zimę jednak wszystko się zmienia. Miasteczko jest opustoszałe, na ulicy otwarta jedna ,,Żabka" i blaszak. Zero odgłosów ludzi, zwierząt czy samochodów. Wszystkie stoiska, które parę miesięcy temu tonęły w różnych przedmiotach są owinięte siatkami. Idąc główną ulicą... byłam na niej jedną osobą, a jedynymi osobami jakie spotkałam to moje trzy czytelniczki, które wyhaczyły na snapchacie, że idę się przejść do Portu. Chciałam im też bardzo podziękować, nie wiem co bym bez Was dziewczyny tam zrobiła. Zapewne nic. Dzięki Wam w ogóle powstała ta notka. Jestem Wam dozgonnie wdzięczna za uchwycenie tych chwil na zdjęciach, haha! Polska skrywa w sobie wiele tajemniczych miejsc, miasteczek, wsi, które czekają, aby ktoś je pokazał światu. Czasem jednak wolę wyjechać do małej miejscowości, niż dużego miasta. Relaks gwarantowany.














Sukienka Pull&Bear // Bluza Romwe // Płaszcz Pull&Bear // Buty Adidas Superstar // Torba Romwe

17 komentarzy:

  1. Byłam w Mrzeżynie na zielonej szkole <3 piękne i zjawiskowe zdjęcia! Sukienka jest prześliczna!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym sama zobaczyć taki morski, nie typowo wakacyjny, tylko posezonowy klimat!
    Ale ładnie wyglądałaś :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialabym kiedys pojechac nad morze. Jak fajnie ze masz takie mile czytelniczki.
    Pozdrawiam,
    mondialeenblanc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BARDZO MI SIĘ PODOBA TAAKIE POŁĄCZENIE.
    PASUJE IDEALNIE DO TWOJEGO STYLU
    SUPER
    MORZE ZIMĄ JUŻ ZALICZYŁAM.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mega dawno nie bylam juz nad polskim morzem w lecie, a co dopiero w zime:(


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tam jeszcze nie byłam, ale może uda się to zmienić w te wakacje :)
    Piękna sesja, dziewczyny wykonały kawał dobrej roboty.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze sobie marzyłam, że wybiorę się nad morze właśnie jakoś zimą :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w lato wybieram się nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nietuzinkowa propozycja i pasuje do Ciebie ten look :)
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Nad morzem w zimę musi być naprawdę niesamowicie :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie pasuje do ciebie odcień tej sukienki ! Cudowna lekka stylizacja.
    Bykocur

    OdpowiedzUsuń
  12. Super spędzasz tam czas i bardzo ci zazdroszczę :(
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Morze w czasie zimy jest piękne tak jak latem, tylko niekiedy te wiatry mnie odpychają
    pozdrowionka, sukienka boska
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia <3 miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wyobrażam sobie spędzić tyle czasu bez morza, głównie dlatego, że nad nim mieszkam i w wakacje jestem nad nim praktycznie codziennie, nie wytrzymałabym chyba :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna wyglądasz,cudowna stylizacja!

    http://itswiktoriaguzek.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń