recent posts

WARSZAWA, PAMIĘTASZ?

2016/02/04

Warszawa, czyli jedno z miast, które zapodziało mi się, kiedy dodawałam posty z mojego wyjazdu. Stolica (ogólnie rzecz biorąc) wizualnie nie podoba mi się. Jest brudna, zaniedbana, jednak nie nudna. Posiada wiele pięknych miejsc, które trzeba odkryć. I nie, nie mówię tu o archeologicznych odkryciach starożytnych świątyń, a o internecie, zaciekawieniu się chociaż trochę Warszawą, eventami, miejscami, które nie są znane, a czekają, aby ktoś je w końcu odwiedził. Jednak nie wykluczajmy też tradycyjnych miejsc, które każdy Polak powinien odwiedzić. Ważna również jest pamięć, pamiętasz? Do Warszawy nie wiem, kiedy w najbliższym czasie się znów wybiorę. Ale jeżeli tylko będę w planach miała zawitanie, na pewno się o tym dowiecie! A ponieważ nie lubię się nudzić i zawsze szukam czegoś nowego, możecie liczyć na nową zakładkę na blogu, która specjalnie w celach odkrywczych została założona! Przywitajcie gorącymi brawami- recenzje: miejsca, jedzenie, kosmetyki. Mam nadzieję, że szybko zostanie ona zapełniona coraz to nowszymi i wymyślnymi miejscami.





Sukienka SHEIN // Torebka NEW LOOK

14 komentarzy:

  1. Ja w ferie wybieram się do Warszawy :) Piękna stylizacja i genialny styl!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że odnalazłaś te zdjęcia/sesję! :)
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam to szczęście, że mieszkam bardzo blisko Warszawy. Jest to cudowne miasto, ale niestety strasznie zaniedbane, i brudne tak jak mówisz.

    julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W Warszawie byłam z 5 razy w życiu. Na początku jakoś mnie nie zadziwiała. Teraz wydaje mi się i jest na pewno najbardziej rozpoznawalnych miastem w Polsce. Pamiętam jak w tamtym roku byłam pierwszy raz w Złotych Tarasach. Tam jest po prostu pięknie. Niektóre miejsca są zaniedbanie niestety. Jednak mogę powiedzieć, że kocham to miasto! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie byłam kilka razy w życiu i niedługo znowu pojadę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam dwa razy w Warszawie i też niezbyt mi się podoba. Wolę Wrocław i Kraków :)
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie odwiedziłabym Warszawę! Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w Warszawie nie bylam juz mega dlugo :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W przyszłości chciałabym przeprowadzić się do stolicy :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam dość blisko Warszawy i akurat bardzo mnie się podoba.:)Uwielbiam odkrywać tam nowe miejsca.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Warszawa tak jak wiele innych miast ma w sobie wiele tajemnic, a przede wszystkim tych nieodkrytych lub zapomnianych miejsc. Często nawet uważanych za nudne. Ja uważam, że takie "zapomniane" miejsca są najpiękniejsze, bo mają w sobie pewien urok. Coś czego nie da się określić słowami, a trzeba zobaczyć. Cieszę się, że nie tylko ja tak mam :)

    http://nattwarchol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń