recent posts

PRIMAVERA

2017/03/14










Wiosna już za tydzień, a czuję się, że nawet zimy nie było. Jednak o wiele lepiej się wstaje widząc przepiękne słońce za oknem z myślą, że zaraz wakacje. W tym roku moja oferta obozowa się poszerza i z przyjemnością mogę już Wam oficjalnie powiedzieć, że rezerwacje na obóz ze mną do Chorwacji i Hiszpanii właśnie wystartowały! Jednak jeżeli macie ponad 18 lat, z miłą chęcią mogę Wam zaproponować ofertę "na własną rękę". Razem z moją paczką wybieramy się do Szwecji, mamy dla siebie spory, typowo skandynawski budynek, w którym znajdują się cztery czteroosobowe mieszkania. Więcej informacji znajdziecie na moim Snapchacie "aleksandracedro" oraz pod mailem ocedro@wp.pl. Zainteresowani proszę o szybki kontakt, ponieważ miejsc jest tylko 13!
Poniżej podaję Wam linki do wydarzeń, gdzie znajdziecie więcej informacji na temat
obozu w Hiszpanii: https://www.facebook.com/events/308243856238145/
obozu w Chorwacji: https://www.facebook.com/events/1363697980343429/

Nie mogę się doczekać!
xoxo,
Ola

17 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach, a przedostatnie zostało moim ulubieńcem :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia - czuć na nich powiew wiosny!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdopodobnie pojadę na obóz do Chorwacji. Przepiękne zdjęcia😍 szkoda, ze kwiatki zwiędły haha No chyba, ze już odżyły

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna! <3


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, uroczo wyglądasz z tulipanami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękna! Te klimatyczne zdjęcia sztosik!
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te zdjęcia! :)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezentują się te zdjęcia na różowym tle! ale zazdro dla tych, którzy wybiorą się na obóz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam od razu lepszy humor, kiedy jest słońce, super wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę ten szalik :O Bardzo ładnie dobrana stylówka :)W moim stylu ;)

    Moja stronka (w budowie)

    OdpowiedzUsuń
  11. These would make such a great present! Super cute, thanks for sharing xxx They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, naprawdę pięknie na nich wyglądasz, a sceneria i te kwiatki dodają takiego wiosennego powiewu!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń