recent posts

WIOSNA

2017/05/09


Nie wiem już który raz z rzędu, co roku dodaję post  "Wiosna". Może dlatego, że właśnie dzięki tej porze roku jak misio wstaję z zimowego snu. Kocham ciepło, kocham przyjemną pogodę i mój organizm również. Powstają nowe pomysły, nowe plany i budzą się piękne, kolorowe miejsca. Od razu wstaję z lepszym nastawieniem, lepiej pożytkuję swój dzień- po prostu lepiej mi się żyje. Nie powiem, że wracam na stałe, z postami trzy razy w tygodniu, bo dopiero wybudzam się ze snu, ale myślę, że tymi wakacjami będę chciała się z Wami dzielić. Ten rok po prostu musi być dobry!









16 komentarzy:

  1. Zdjęcia petarda! Stylizacja genialna, nowy i świeży wygląd bloga także na plus! Oby ta wiosna Ci służyła, czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wyglądasz. Super zdjęcia 💪🏻 Twoja figura >>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Igła <3 śliczna jesteś, a zdjęcia to już wgl rozwalają system <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też wiosna daje takiego kopa do działania, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądając te zdjecia przez chwile poczułam sie jak w raju.. Dopoki nie spojrzałam przez okno.
    Swietna stylizacja idelnie sie wpasowala:)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak na marginesie od ok tygodnia mam identyczny wygląd bloga co ty :D Świetne logo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu jaka ty jesteś piękna <3
    http://aleksandrasienkiewicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi także wiosna daje ogrom energii do działania!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są prześliczne! Dobre nastawienie to podstawa, czekamy na następne posty.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń