recent posts

NAJLEPSZE SERIALE NA JESIEŃ

2017/10/13

Post nie na Waszą prośbę, ale myślę, że będziecie z niego bardzooo zadowoleni. Dostając setki pytań dziennie na moim Snapchacie  Hej Ola, jakie seriale polecasz? w mojej głowie pojawiają się setki nazw, mój mozg się przegrzewa i odpisuje chamskim Nie wiem 😂 Ale spokojnie, przyszłam Wam na ratunek!

Większość seriali jakie oglądam, oglądam w serwisie Netflix więc naprawdę nie wiem, gdzie poszczególne możecie obejrzeć. Jednak naprawdę polecam wam wykupić już ten pakiet miesięczny, bo po moim pół roku użytkowania nie wyobrażam sobie dnia bez Netflixa. Szczególnie, kiedy teraz na jesień wyszło tyle genialnych filmów i seriali, że nie ma nic lepszego, jak jesienne Netflix & Chill 💖 

Myślę, że poświęcę na seriale trochę więcej niż tylko jeden post. Pomyślałam, że podzielę moje ulubione seriale na poszczególne pory roku, abyście mięli czas je wszystkie obejrzeć, zanim dostaniecie dawkę kolejnych serii.

Jesień bardzo kojarzy mi się z siedzeniem w beżowym kocu, przy kominku, popijając kakao z bitą śmietaną i oglądaniem przyjemnych, romantycznych seriali. Świat potrzebuje Plotkary.

PLOTKARA 



Serial, który tak ubóstwiam, że gdybym mogła, napisałabym o nim całe wypracowanie na maturze. Serial po którym miałam taką ogromną pustkę, jak go skończyłam. A oglądałam codziennie: do śniadania, do obiadu i do kolacji; idąc do szkoły, na okienkach i na przerwach. Gdzie tylko się dało. Nie ma nic piękniejszego jak miłość Blair i Chucka, przyjaźń Blair i Sereny i całe to zmieszanie wokół Plotkary.

Nie dość, że fabuła jest rozwinięta na 6 sezonów, to naprawdę jest warta uwagi. Dosłownie płakałam, kiedy wszystko dobiegło końca. A szczególnie rozdział Blair i Chucka. Od pierwszego sezonu nic bardziej nie podziwiałam, niż ta dwójka. Jedno bogate i drugie ma wszystko, a jedyne co im brakuje to oni nawzajem. Nieważne ilu innych ich partnerów się w całej serii przewijało, zawsze byli tylko oni. Ludzie, którzy oglądali, wiedzą dokładnie o czym mówię. Zresztą czego się tu dziwić- wystarczy popatrzeć na przystojnego Chucka Bassa i więcej słów nie potrzeba. Dla niego można po prostu specjalnie obejrzeć serial.

Szczerze mówiąc przyjaźń Sereny i Blair od początku stała dla mnie pod znakiem zapytania, ponieważ sama z własnego doświadczenia wiem, jak trudno utrzymać dwie laski z tak mocnym charakterem blisko siebie. Dla niepraktykujących- grozi to eksplozją. Jednak cała ta ich "walka", która pojawia się dość często, jest stałym elementem, bez którego nie byłoby tego czegoś w serialu. Stały i nieodłączny element.
 W ogóle nie ma nic piękniejszego niż Blair i cała jej postać. To jest zdecydowanie moja ulubiona postać ze wszystkich seriali, jakie tylko miałam okazję obejrzeć. Nie wyobrażam sobie innej aktorki, która tak dobrze mogłaby odegrać tę rolę. Żałuję, że po serialu Leighton Meester nie kontynuowała swojej kariery na szerszą skalę. Możecie ją zobaczyć w zupełnie innej odsłonie w filmie Monte Carlo razem z Seleną Gomez w roli głównej, naprawdę polecam obejrzeć każdej fance Blair Woldorf.
Cały serial na pewno spodoba się każdej osobie, która interesuje się światem mody, bogatym życiem i przede wszystkim plotami.
xoxo, Gossip Girl

ONCE UPONE A TIME


Serial w którym zobaczycie wszystkie swoje ulubione postacie z bajek. Zaczynając od babci z Czerwonego Kapturka i kończąc na Elsie z Krainy Lodu. Tylko, żeby było trochę zabawniej, wszystkie baśniowe osoby są przetransportowane do naszego, realnego świata i nie pamiętają kim są. Wszystko z początku kręci się wokół okropnej klątwy, którą rzuciła zła Królowa, a nasza Pani Burmistrz. 

Serial przepełniony miłością Królewny Śnieżki i jej Księcia. Oczywiście, jak w każdej bajce, otaczają nas różne złe charaktery. Fajne jest to, że każda postać ma swoją, inną i oddzielną historię, którą poznajemy w tym samym momencie. Życie naszego Jasia i Małgosi toczy się w Storybrooke i jest przerywane urywkami z ich poprzedniego życia. Każdy fan bajek i magii powinien obejrzeć ten serial, bo nawet i tu każda Bestia odnajduje swoją Bellę, a każdy zły czar może przerwać tylko prawdziwa miłość.


SCREAM


Serial, który jest idealny na Halloweenowe wieczory. Niekoniecznie straszny, jednak czasem trzyma w napięciu. Dużo trupów, zwrotów akcji, a zakończenia obydwu sezonów... znacie to uczucie, kiedy oglądacie super serial, ale jesteście przekonani jaki będzie już koniec, po czym kończy się, tak, że masz wypisane na twarzy Bitch, what the fuck? i przez kolejny tydzień chodzisz tak → 😲 Taki właśnie jest ten serial. Nigdy nie wiesz co się wydarzy i kto na kolejny dzień pożegna się z życiem.
 Tak samo jest to idealny serial dla nastolatek. Mamy bogate dzieci, kujonów, tych których nikt nie lubi, dziwaków, nieznajomych, tajemniczych, koszykarzy i cheerleaderki. Nie zapomnijmy o naszych najukochańszych sukach i ich dobrych przyjaciółkach. A! I nie pomijając tych przystojnych aktorów, którzy sprawiają, że po słowach Po tym odcinku idę spać, przełączacie na kolejny.


RIVERDALE


Riverdale. Kolejny nastoletni serial. Gra rozchodzi się o zabójstwo Jasona. Z początku myślałam, że ma romans z własną siostrą, ale spokojnie nie macie się czego obawiać. Podobnie jak w Scream, mamy bandę typowych serialowych dzieciaków, tylko niestety trochę mniej przystojnych aktorów. Kojarzycie tego nieśmiałego Codiego z Nie ma to jak hotel? Tutaj Cole Sprouse gra niebezpiecznego i zdeterminowanego syna przewodniczącego gangu Węży. Chcecie go zobaczyć w nowej odsłonie? Zdecydowanie powinniście.



SŁODKIE KŁAMSTEWKA


Ten serial jest ze mną od początku mojej kariery serialowe. Nawet chyba był pierwszym, który zaczęłam oglądać. Pamiętam, jak pewnego dnia przyszłam do mojej siostry, kiedy jeszcze mieszkała w Polsce, siedziała na łóżku swojej mamy i oglądała odcinek Halloweenowy z drugiego sezonu. Tak się zaciekawiłam, że po powrocie do domu obejrzałam go sama. W tym serialu nigdy nie wiesz, co się stanie, kto z kim będzie, tak dużej ilości zwrotów akcji chyba w żadnym serialu nie widziałam. Aż mi dziwnie jak się już skończył, przez siedem lat zawsze oczekiwałam na nowe odcinki, aż przy ostatnim poczułam pustkę.

Jak na seriale z tej listy przystało, mamy dziewczynę, którą kochają wszyscy. Tylko nagle trochę przypał, bo ginie. Jej koleżanki zaczynają być szantażowane przez tajemniczą osobę, która pod każdą wiadomością podpisuje się -A. Z początku nic złego się nie dzieje, potem dziewczyny zostają codziennie stawiane pod ścianę przez tajemniczą osobę. Zaczynają się kolejne zaginięcia i coraz większa góra... trupów.
Koniecznie musicie to obejrzeć!

Także to już koniec mojej jesiennej lisy seriali do obejrzenia. Mam nadzieję, że chociaż jednego z tej listy jeszcze nie oglądaliście, a zaczniecie. Oczywiście to nie wszystko co mam Wam do pokazania, moja lista jest naprawdę długa, a do tego z coraz to nowszym miesiącem się znacznie wydłuża (a matura w tym roku). Koniecznie dajcie znać, czy chcecie aby pojawiła się podobna lista, jednak filmów dobrych na obecną porę roku. Może chcecie jakieś skarby z Netflixa? 

3 komentarze:

  1. Lucyfera też mocno polecam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Riverdale i słodkie kłamstewka <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Każddy z tych seriali zaczęłam i nawet nie wiem, kiedy skończę, ale może po twoim polecenie, zabiorę się znów za oglądanie :)

    https://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń