recent posts

TRUSKAWKA & BANAN

2016/05/27
















Moje "wszystko" zaczęło ostatnio się układać. A to wszystko od czasu kiedy ścięłam włosy. Znam wielu ludzi, którzy nie lubią zmian. Za to ja nie lubię monotonii. Kocham zmiany, dlatego co miesiąc mam inne ustawienie mebli w pokoju, ich kolor, ciągłe zmiany w stylu. Nie wiem czy tak jest, czy mi się tylko wydaje, ale jestem jedną z nielicznych blogerek, które mają tak zróżnicowany styl. Raz założę szerokie spodnie, raz wyglądam jak postać z bajki, innym razem mogłabym wyjść na galę rozdania oskarów, a czasem wyglądam jak pięciolatka. Mogę założyć całą gamę oversizów, albo seksowną, obcisłą sukienkę. Co najlepsze- we wszystkim czuję się dobrze. Wszystko zależy od otoczenia, ludzi, miejsca, w jakim się znajduję. Inspirują mnie detale, jak i cały otaczający mnie świat. Lubię cieszyć się z małych rzeczy i czerpać szczęście z tego, co daje mi życie. 

LOOK:
bluza MISS TROUBLE // spodenki ROMWE // buty KEDS // torbka LYDC LONDON

20 komentarzy:

  1. Lubie bardzo <3 Super klimat, stylizacja i miejsce <3 ;)
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, sliczna jestes! super, ze juz wszystko sie uklada!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna, co masz na pazurkach ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne by zawsze być sobą i czuć się cudownie.
    Zróżnicowanie stylu dla mnie jest cudowne a nie sztywne trzymanie się jednego stylu.
    Zakochałam się w tenisowkach ! Są boskie takie kolorowe *.*
    Cudowna stylowa i jaki promienny szczery uśmiech 😍*ByKocur*Zapaszam~klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola coś ty zrobiła z tymi nóżkami, że takie podrapane? :(
    Stylizacja piękna, śliczne zdjęcia no i do tego tekst, krótki i konkretny - podoba mi się :D
    ~Faith

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fryzurka, a ta torebka to po prostu cudo! I dobrze, że tak zmieniasz styl, bo ważne jest urozmaicenie. Ja, tak samo jak ty, kocham zmiany i nienawidzę monotonii, bo wprawia ona w nawet depresyjny nastrój. Także super podejście!
    Pozdrawiam, cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to dobrze, że masz tak zróżnicowany styl. Po prostu nie jesteś nudna :)
    Piękne zdjęcia :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna Ola!
    Stylizacja boska, choć ja zmieniłabym buty ;)
    mayum -click-

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! ♥
    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  10. I dzięki tej twojej różnorodności tak bardzo inspirujesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz słodko i ślicznie, no tak po prostu idealnie !!!

    http://thesmallveggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Takie kolorowe :3 Świetna stylizacja :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twój styl i to, jak się wyróżniasz, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, super blog dlatego też obserwuję, życzę miłej niedzieli i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są (jak zawsze zresztą) cudowne, aż nie mogę się na nie napatrzeć. Wyglądasz świetnie <33

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zdjęcia są takie...słodkie i kolorowe - cudo! Ja również nie lubię monotonii i podobnie mam ze zmianami (nawet tymi dotyczącymi przestawiania mebli w pokoju :)).
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia wyszły przepięknie! A to co napisałaś zainspirowało mnie - czasem nie warto się ograniczać, trzeba próbować! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń